Saturday, 25 February 2017

EPILÓGUS

Hiii,
Ah, epilógus, wow. OH, mielőtt elfelejtem megint. Ugyebár a sztorit egy dalon építettem fel, ami azt illeti, az egész minden ezen a dalon alapozódott. A kép alatt linkelem majd a dalt, hogy ne spoilerezzem el az egész sztorit azoknak, akik még nem olvasták. ^^ Ha rákattintotok az "epilógus" szóra, rögtön oda visz. Erm, azt hiszem ez volt az utolsó sztorim, legalábbis egy időre, amit bloggeren teszek közzé. Természetesen még ott van Cora és Harry története, Sugar, mely ezen a webhelyen van közzétéve, és itt is lesz befejezve, de úgy döntöttem, hogy legújabb történetem, melynek címe is változott, Wattpadon lesz. Ha tovább szeretnétek követni a történeteimet, ott megtalálhatjátok majd, a username melyen rám kereshettek: @hesasnowflake illetve a csoportban is megtaláltok, mely oldalt linkelve van.

♦ Stubborn ♦

Mivel valószínűleg nem csinálok külön posztot, mint utószó meg miegyebek, szeretném most megköszönni a sok-sok szeretet, melyet efelé a sztori felé mutattatok. Nagyon megszerettem volna valósítani ezt a történetet, és hogy voltak rá vevők, még jobbá tette az egészet. Úgy érzem, hogy jól megírtam, néhány rész igazán elnyerte a tetszésem, de itt-ott lehetett volna jobb is. A visszajelzésekből ítélve, nektek tetszett és ennek nagyon örülök! Köszönöm az összes kommentet, pipát, feliratkozót na meg oldalmegjelenítést, hiszen mindvégig ösztönöztek arra, hogy kitegyem a részeket. :) Remélem, hogy velem tartotok majd Wattpadon is és még egyszer utoljára ezen a blogon:

Jó olvasást, xoxo -B


EPILÓGUS

Az élet kiszámíthatatlan és ezt a leghosszabb ideig nem igazán fogtam fel. Talán éppen ezért volt furcsa, mikor olyan utakra tévedtem, melyek tele voltak bukkanókkal és másmilyen akadályokkal. Sosem adtam fel egyszerűen semmit, a versenyszellem aktívan éltetett, noha hazudnék, ha azt mondanám, hogy itt-ott nem akadtam el.

Például mikor a lány, akibe hosszú idők után végre beleszerettem – vagyis akkor azt hittem, hogy szerelmet éreztem – bevallotta, hogy ő nem érzett úgy, mint én. A napon mikor kitálalt erősnek mutattam magam és nem engedtem, hogy a szívfájdalmam eluralkodjon rajtam. Azonban az este folyamán eleresztettem egy-két könnycseppet, míg a legjobb haverjaimnak kiöntöttem a szívem. Nem hazudtam Quinnek, egy pillanatig sem volt bennem ez a szándék, azonban nem akartam összetörni őt.

A lehető legjobb módon akartam reagálni a helyzetre, és a mai napig, három év elteltével, még mindig úgy gondolom, hogy jól cselekedtem.

Engedtem neki, hogy elmesélje miként találkozott akkori szerelmével és rögvest utána el is mondta, hogy mióta találkozott velem azon töprengett, hogy vajon sikerülni fog-e neki erősebb érzéseket táplálnia felém vagy sem. Úgy mondd kísérletezett velem és Jessel is, a lánnyal, akit végül választott, mert a jó döntést szerette volna megtenni, de semmiképpen nem akarta egyikünket sem lódítani.

A barátságunk erősebb és szorosabb volt bárminél, a mai napig kapcsolatban vagyunk egymással, és ha nem is hetente, de kéthetente legalább egyszer együtt ebédelünk vagy töltjük az egész napot. Mikor hogy van időnk. Ebből kifolyólag volt esélyem találkozni Jessel is, aki tökéletes párt alkot Quinnel. Ő minden, amire a legjobb barátnőmnek szüksége van, és valaha lehet is így csak is boldogságot és a legjobbakat tudtam kívánni nekik.

Quinn egy olyan élmény volt számomra, mely láttatni engedte, hogy az élet mennyire kiszámíthatatlan. Nem csak azért, mert a mi kapcsolatunk máshogy végződött, mint azt eleinte gondoltam, hanem mert ha ő nem lett és lenne még mindig az életem része, talán nem találkoztam volna jelenlegi barátnőmmel olyan egyszerűen, mint ahogy az történt.

Lia maga volt a tökéletesség – az én szemeimben legalábbis. Ében fekete haja minden alkalommal levendulától illatozott, mogyoróbarna szemei tele voltak szeretettel és boldogsággal akármikor rám pillantott és barna bőre mely mennyeien puha volt és selymes minden alkalommal elérte, hogy egy ici-picit irigykedjek rá.

Keverék volt – a családja nagy része Mexikóból származott a maradék meg Spanyolországból. Rengetegen voltak, az új kultúra és háttér teljesen lesokkolt persze a legjobb értelemben, mikor tavaly hazavitt bemutatni mindenkinek. Úgy fogadtak, mint egy rég nem látott családtagot és emiatt nagyon hálás voltam, a szerelmem a lány felé pedig egyre csak nőtt és nem tűnt úgy, hogy valaha is meg fog állni. Na, nem mintha szerettem volna, hogy megtörténjen.

Szóval igen, sokkal jobban átláttam, hogy mennyire kiszámíthatatlan volt az élet, de mind ez nem ment volna a legjobb barátnőm, Quinn Aria Jones, nélkül. Örökké hálás leszek neki és ezt nap, mint nap a tőlem telhető legjobban a tudtára is adom.


THE END

4 comments:

  1. Hajj...
    Mondanám, hogy örülök, hogy vége van, de akkor hazudnék, és valózsínűleg megbántanálok vele! Viszont azt nyugott szívvel kijelenthetem, hogy tetszett ahogyan befejezted! ❤❤❤ Bár szerttem volna, hogy Harry és Quinn baratsága szerelemben végződött volna, de örültem, hogy Hazz- nak is sikerült egy lányt találnia, és hogy mindketten boldogok!❤❤

    Nagyon várom a másik történeted és már be is követtelek!❤❤😍😍😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, ugyan, én is örülök neki, hogy végre felkerült az epilógus ide. :D Gondoltam rá, hogy Quinn és Harry végül szerelembe esik a végén, de az túl kiszámítható lett volna, így inkább maradtam annál, hogy barátok lesznek csak. ^^ Aw, örülök, hogy azért tetszett és nagyon szépen köszönöm a sok-sok kommented a részek alatt! Igazán sokat jelentett, hogy itt voltál és támogattad a történetet. :)

      Aw, köszönöm! Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok majd róla. ^^

      ♥xx

      Delete
  2. Ohoh, azt hittem, hogy Harry majd magányosan és szomorúan végzi, but persze örülök neki, hogy nem így lett.:D Kicsit fura Quinnt ténylegesen elképzelni egy lánnyal, but odáig vagyok az ötletért, hogy Harryvel bffek meg minden.:3 Aztán kíváncsi lennék az új titokzatos lányra is, kitudja talán kipattan majd valami jó ötlet a fejedből, amivel eltudod kettejüket képzelni és valamikor újra irigykedhetünk Quinn és Harry barátságára. :) Xx♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nos, ami Liát illeti, egyik nap elkezdtem egy kis blurb féleséget vele, de angolul volt, szóval nem hiszem, hogy magyarul valaha is felkerül az internetre. :D De valóban sokat gondolkodtam rajta, mióta megírtam az epilógust. Mindig is szerettem volna egy sztorit írni, ahol a lánynak keverék családja van és hispanic. *-* Talán majd Aspyn után. :3

      ♥xx

      Delete